Takkebijsters 57A
Takkebijsters 57A
Takkebijsters 57A
Takkebijsters 57A
Takkebijsters 57A
Takkebijsters 57A
Takkebijsters 57A
Takkebijsters 57A
Takkebijsters 57A
Takkebijsters 57A
Takkebijsters 57A
Takkebijsters 57A
Takkebijsters 57A
Takkebijsters 57A
Takkebijsters 57A
Takkebijsters 57A
Takkebijsters 57A
Takkebijsters 57A
Takkebijsters 57A
Takkebijsters 57A
Takkebijsters 57A
Takkebijsters 57A
Takkebijsters 57A
Takkebijsters 57A
Takkebijsters 57A
Takkebijsters 57A
Takkebijsters 57A
Takkebijsters 57A
Takkebijsters 57A
Takkebijsters 57A
Takkebijsters 57A
Takkebijsters 57A

Takkebijsters 57A

Breda

Prijs op aanvraag

Interesse?

Neem contact met ons op!

Neem contact met ons op

Omschrijving

Kantoorruimte van ca. 335 m² op de bovenste verdieping van een kantoorverzamelgebouw gelegen op zichtlocatie direct aan de A27


Situering

De kantoorruimte is gesitueerd in het kantoorverzamelgebouw gelegen aan Takkebijsters 57A in Breda op het representatieve bedrijventerrein Moleneind-Oost,
een gebied met een mix van moderne bedrijven, kantoren en commerciële voorzieningen.

De bereikbaarheid is uitstekend dankzij de directe aansluiting op de A27 en de nabijheid van de A16, waardoor verbindingen met o.a. Utrecht, Rotterdam en Antwerpen snel en efficiënt zijn. Ook het openbaar vervoer is goed geregeld met bushaltes op loopafstand en een snelle route naar station Breda.

De omgeving kenmerkt zich als een professioneel en verzorgd werkgebied met voldoende parkeergelegenheid en een actieve ondernemersvereniging die inzet
op veiligheid en kwaliteit van het terrein. Hierdoor biedt deze locatie een praktische en goed bereikbare vestigingsplaats voor uiteenlopende bedrijfsactiviteiten.


Opleveringsniveau

Entree:
- Elektrische schuifdeuren
- Toegang middels druppelsysteem en alarmcode
- Individuele postvakken
- Lift

Lounge/ontvangstruimte:
- Gemeenschappelijke voorziening
- Direct aangrenzend aan de entree
- Koffiemachine
- Meerdere zitplaatsen

Vergaderruimte 1:
- PVC als vloerafwerking
- Systeemplafond met geïntegreerde verlichting
- Verwarming middels radiatoren
- Luchtbehandeling

Vergaderruimte 2:
- Tapijt als vloerafwerking
- Systeemplafond met geïntegreerde verlichting
- Verwarming middels radiatoren
- Luchtbehandeling

Kantoorruimtes:
- Kantoorruimtes van verschillende oppervlaktes
- Aanpassing van indeling mogelijk
- Deels glazen scheidingswanden
- Systeemplafond met geïntegreerde verlichting
- Tapijtvloer
- Kabelgoten
- Verwarming middels radiatoren
- Luchtbehandeling
- Meubilair e.o. eventueel ter overname

Kantine:
- PVC als vloerafwerking
- Systeemplafond met geïntegreerde verlichting
- Verwarming middels radiatoren
- Luchtbehandeling
- Eetbar
- Pantry voorzien van spoelbak, koelkast, vaatwasser en kastruimte

Dakterras:
- Eventueel bij te huren


Gemeenschappelijke voorzieningen:
- Gratis parkeren voor de deur voor bezoekers
- Lounge/ontvangstruimte
- Lift
- Toiletten op elke verdieping
- Pantry op elke verdieping (voorzien van koelkast, vaatwasser en magnetron)
- Gemeenschappelijke vergaderruimte gratis beschikbaar onder reservering
- Laadpunten voor elektrische voertuigen


Overige

Parkeerplaatsen: Te huur voor € 30,- per parkeerplaats per maand (excl. BTW)
Reclamevlaggen: Te huur voor € 15,- per reclamevlag per maand (excl. BTW)


Levering zaken en diensten

Door of vanwege Verhuurder wordt de levering van de volgende zaken en diensten verzorgd (voor zover van toepassing):
- gas- en/of olieverbruik, inclusief vastrecht;
- elektraverbruik in het gehuurde, waterverbruik, inclusief vastrecht;
- elektraverbruik, inclusief vastrecht, ten behoeve van installaties en verlichting algemene ruimten;
- onderhoud en periodieke controle van installaties van verwarming, luchtbehandeling, lift, hydrofoor, glazenwassen, brandmelding, gebouwbewaking, storingsmelding, noodstroom en sprinkler;
- elektraverbruik in het gehuurde;
- waterverbruik, incl. vastrecht;
- sanitaire voorzieningen, handdoekautomaten etc.;
- schoonmaakkosten van gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing buiten en gemeenschappelijke ruimten, terrassen en buitenterrein;
- afvoer huisvuil, containerhuur etc.;
- assurantiepremie buitenbeglazing;
- nachtveiligheidsdienst, bewaking, huismeesterdiensten, Wifi.


Bestemmingsplan

Het object valt binnen het bestemmingsplan van de Gemeente Breda “Bedrijventerrein Moleneind” met de bestemming “Kantoor”.


Huurprijs op aanvraag.

Oplevering: In overleg.


Servicekosten
De kosten van gas, water, elektra en riool- en reinigingsrechten zijn bij de huurprijs inbegrepen.

Zekerheidsstelling
- Een waarborgsom zal gesteld worden ter grootte van drie maanden huurverplichting inclusief 21% BTW en servicekosten; of;
- Bankgarantie ter hoogte van drie maanden huur inclusief BTW en servicekosten.

Bijzonderheden
- Verhuurder behoudt zich het recht bepaalde branches om moverende redenen te weigeren;
- Bij opzegging van de huur dient bij oplevering alles in oorspronkelijke staat te worden opgeleverd of in nader overleg;


Deze informatieverstrekking geschiedt geheel vrijblijvend en onder voorbehoud van tussentijdse verhuur c.q. wijzigingen.

Voor nadere informatie en/ of een afspraak voor een bezichtiging kunt u te allen tijde contact opnemen.
Lees meer

Kenmerken

Overdracht

Status
beschikbaar
Aangeboden sinds
24 november 2025
Aanvaarding
in overleg

Bouw

Hoofdbestemming
kantoorruimte

Plattegronden

Locatie

Downloads

Meer informatie?